Daytona Sessions: Johan Ronnestam

· 158 ord · 1 minut(er) att lÀsa

Digital marketing evolution 🔗

Bortom hype och hysteri kan man skönja mönster i hur trender kommer och gÄr pÄ webben. Vad kan vi lÀra oss av dessa mönster i skapandet av ny kreativ digital kommunikation och marknadsföring?

Generationsskifte pÄ ledningsnivÄ för företag som ansvarar för varumÀrken. Man Àr skolad av traditionella reklambyrÄer som inte har sÄ stor koll pÄ omrÄdet.

33 Ă„r gamla personer har anvĂ€nt Internet i nĂ€stan 13 Ă„r. AnvĂ€nder Internet dagligen. De börjar komma upp i ledande positioner nu. Tidningar och medier kommer förĂ€ndras fort de nĂ€rmsta fem–tio Ă„ren.

KundtjÀnsten i företag kommer se till att finnas med i alla sociala nÀtverk.

Second Life för sex mÄnader sedan i mediehypen, nu Facebook, vad kommer om sex mÄnader?

Internet i TV:n (Joost mm.).

Digital reklam i bilen.

3 nya marknadsledare pÄ mobiltelefonmarknaden: Apple, Google?

Vista, OS X eller ett Google-OS tar över pÄ mobilerna.

Nu Àr webbtekniken i kapp mÀnniskans förvÀntningar pÄ den.

FrĂ„gor 🔗

Inga frÄgor